Luftslottet som sprängdes



Idag såg jag och Malin Luftslottet som sprängdes, den tredje filmen av Stieg Larsson-böckerna.
För att vara svenska filmer är de här filmerna faktiskt rätt bra, jag tycker att Lisbeth är ball. Däremot är de lite för långa, och kanske lite för vuxna. Det är så himla mycket advokatstjaffs hela tiden. Den här filmen tyckte jag var bra som ett avslut av en trilogi, men inte som en enskild film. Sevärd är den alltså bara om man har sett de tidigare filmerna, vilket i och för sig är rätt logiskt i en trilogi..

Däremot måste jag fråga.. vart fan är luftslottet som sprängdes?


Kommentarer
Postat av: Gurra

Nu har jag inte sätt nån film i triologin.. men ett luftslott är ju typ en stor dröm som egentligen inte går att uppfylla typ, tror jag?



Kanske har nått med de att göra, att dem försöker leva i ett luftslott så går det åt pipan eller nått :D?

2010-03-02 @ 16:41:04
Postat av: Anonym

2010-03-03 @ 14:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback