HEJ BLOGGEN!

Jag ska ta tag i bloggen igen. Jag vill skriva. Jag vill få ut mina tankar, och spekulera om alla sånna där värdelösa och konstiga grejer som jag gjorde förut. Jag har ärligt talat inte haft tid till det på senaste tiden. Jag har alltid någonting annat att tänka på.

Den här terminen var kaotisk. Plugget tog över hela mitt liv i princip, samtidigt som jag hade saker runt omkring att underhålla. Stressen gjorde även att andra jobbiga saker växte upp, och jag har mer eller mindre tappat kontakt med några vänner på grund av det. Men jag är i den ålder, jag är medveten om att jag inte kommer att ha samma vänner föralltid, och även om jag mer eller mindre känner mig som en eremit på grund av vårens händelser så gör det ingenting. Det är tragiskt att någonting sånt ska förstöra stora delar av mitt liv, men det är någonting som jag ska jobba på. Och ja, jag är väl medveten om att jag inte har nämnt vad det är. Ni som känner mig bäst vet säkert det.

Men nu har jag nya tag. Skolan är glömd, och jag har bara en arbetsvecka kvar av jobb - sen är jag fri. Jag längtar så mycket.





Jag och syster på midsommarafton.. Jag ser lagom trött ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback