År 2009

År 2009 är alltså över, och jag börjar reflektera lite smått över hur det har varit. Jag antar att det här året har innehållit lycka, sorg, glädje, ilska, förvirring, ensamhet, tillhörighet, kärleksproblem... Det som varje år innehåller, mer eller mindre. Det har haft sina ups and downs, och faktum är att jag inte minns särskilt mycket av våren - den känns väldigt långt borta. Men jag tänkte räkna upp höjdpunkterna av det här året i alla fall.

Det bästa med 2009:
* Alla P3 live
* Italien, alperna
* Alla gratisspelningar
* Franz Ferdinand
* Coldplay
* New Generation
* Johnossi + mys på Malins land
* Alla fina dagar med mina vänner
* Göteborg
* Skåne
* Nya vänner (även utanför landets gränser, Nick och Martin till exempel)
* Ett mysigt sommarlov


Videos of 2009:








2009 musik:

Always - Blink 182


The feel good drag - Anberlin


Cliché - Support Lesbiens


Bilder som symboliserar 2009:









































TUMMEN UPP!


Kommentarer
Postat av: LINAAAAAAAA

Jag har varit med på 8 av de 12 sakerna du räknade upp i början :') <3

= ett bra år!!!



skånehoppet haha. Det blev ju så konstig stämning när alla gick förbi :D

2010-01-03 @ 01:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback