Konsert ikväll



Ikväll ska jag på konsert. Första riktiga konserten på hur länge som helst. Jag känner mig ovan. Det känns som om jag inte vet hur man gör längre. I alla fall, jag ska se Kent. Det känns som man borde ha sett Kent minst en gång i sitt liv, och ikväll är det min tur. Jag hoppas verkligen att de spelar deras bra låtar. Jag skulle bli himla glad om de spelar Frank, FF, Kevlarsjäl och Pärlor.. Jag skulle dock bli extremt besviken om de inte spelar Utan dina andetag. Verkligen. Hoppas hoppas hoppas.

Snart ska jag ut och köa i kylan.. Jag hoppas jag inte fryser ihjäl, det vore ju lite typiskt.


Kommentarer
Postat av: gurra

dem kör säkert mest från deras nya, dåliga, platta..

2010-02-25 @ 17:24:43
Postat av: Lajn

Hoppas det blir brrrrrrrrrra :D

Postat av: Hannes

sv: Hihi, det är Satsuma Body Butter jag anävnder. Har den i en mindre burk så den lämpar sig för att ta med till skolan! :D

2010-02-26 @ 21:35:00
URL: http://honeykid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback