MGMT på Berns


Konserten igår var bra. Utan att egentligen behöva anstränga oss alls lyckades vi komma längst fram. Kids, Time to pretend, It's working och Electric feel var absolut bäst. Det är alltid najs när de börjar med en grym låt, och de började med Time to pretend. Det var inte den bästa konserten jag har varit på. Jag tror at man måste vara väldigt intresserad av ett band för att man ska njuta fullt ut. Och jag kunde inte särskilt många låtar. Trots det var det absolut en sevärd konsert. Värd pengarna och bra på alla sätt. Dessutom är sångaren sjukt gullig.

Fin kväll. Desstuom var Malin och jag riktigt fnissiga. Att skratta tills det gör ont i magmusklerna är alltid härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback