10-19 augusti


London, Liverpool street

Hemma från England nu. Det suger lite bulle, men jag lever. Jag spenderade ett dygn i London, och resten utanför London. Jag har många gånger tänkt att jag vill bo i London och allt sånt där, sådär som de flesta har tänkt någon gång. Men just nu känner jag att London är lite för busy för mig. Sjukt mycket folk, och London Underground gör mig lite galen. Men samtidigt gillar jag det. Jag tror att skulle jag spendera ett par dagar där så skulle jag tillslut trivas riktigt bra. Vi var på Science museum och gick runt lite överallt och kikade i London. Visar nog lite bilder i ett annat inlägg kanske. Hamleys är ett paradis. Harry Potter-delen. Dör. Aaaaaah.

England var för övrigt himla bra. Nick är bra. Men på ett sätt känns det rätt skönt att vara hemma. Att komma till rätta med allt, och att få tillbaka rutinerna nu när skolan börjar nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback