England 2 - 8 April

Det börjar nog bli dags för en uppdatering här. Jag kom hem från England i torsdags, hehe.. Jag hade verkligen en underbar vecka i England. Vi gick omkring i stan, gick på bio, kollade på grymt många filmer, åt en massa gott och hade det allmänt trevligt. Nick var fantastisk, och jag längtar tills vi ses igen. Jag måste erkänna att allting i Sverige känns jävligt tråkigt för tillfället.

Vi åkte först till London, där det var en satans massa strul, och där vi även kan ha fått världens ofräschaste hotellrum. Resten av familjen flyttade efter ett par dagar till ett annat hotell, de stod helt enkelt inte ut.  Det fanns även en period när jag verkligen höll med låten "London Underground". Jävlar vilken hemskt kaosartad tunnelbana det är. Usch.

Jag har hur som helst ganska svårt att sammanfatta den här veckan. Den var helt grymt bra, men den är svårt att beskriva. Därför skiter jag helt enkelt i det, och visar lite bilder istället.


Vi anlände i regniga England..


Dagen efter åkte jag till Hull, där det faktiskt var lite bättre väder..


Jag fick ett brittisk påskägg. Nick fick ett svenskt. Väldigt annorlunda, men jag klagar inte. Jag fick en awesome kopp!


<3


Ankan var en riktig poser :)


Nick bad mig att göra bilden soligare..




Tack för allt..


Kommentarer
Postat av: Nick

You're welcome petra... come back soon... haha.. :P and i have to thank you for everything too... <3

2010-04-12 @ 00:08:26
Postat av: Big L :D:D:D:D

Duck-tig anka.......... hahahahahhahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback