The Eye & Exorcisten

   

Ligger i sängen med datorn, Malin ligger i sängen och trynar. Hon verkade vilja fortsätta sova när klockan ringde, så jag låter henne ligga kvar en stund. Vi låg uppe till klockan 6 inatt, hehe. Därför känns det inte så nödvändigt att väcka henne än...

Filmerna igår då, vi hade ju lite av en skräckfilmskväll här igår jag, Malin, Lina och Stina. (Nu vaknade Malin!) Vi hyrde The Eye och Exorcisten the Beginning, och tja.. det är inte de läskigaste filmerna i världshistorien med det var galet vad jag hoppade till och skrek ibland alltså, efter ett av skriken hade jag kramp i magen. Det var kul. Det måste vara rätt kul att se på skräckfilm med mig, fasen vad jag skakade konstigt igår. Men jag gillar skräckfilmer, det är kul. Även om man får lite ångest. Mina drömmar var i alla fall helt fria från läskiga barn och fula kvinnor.


Kommentarer
Postat av: stanne

amen så bra då att det gick super då:P

men ni kunde ju lika gärna ha stannat upp resten av morgonen ocg dagen.... Sen imorn bara slappa fram till skolan;).....

2009-10-31 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback