New moon

Nog för att jag inte hade särskilt höga förväntningar på New Moon, men den var fan riktigt dålig. Det var verkligen bara skit. Ni som inte har sett filmen och gärna vill se den kan sluta läsa typ nu, för jag kan nämna någonting som inte borde nämnas.

1. Varför måste de låta så extremt kåta hela tiden? Alltså, Bella kan ju inte andas utan att låta kåt. Tänder man på stön är Twilight/New Moon bättre än en porrfilm.

2. Storyn. Vad i helvete? Det är samma story som i Twilight, bara lite sämre. Och med en lite fulare kille. (Snyggare kropp dock.)

3. Replikerna. Kom igen, jag kan få de där replikerna att låta mer äkta. "Jag kommer aldrig låta dig bli arg på mig. Jag ska berätta för dig att du är speciell varenda dag.". Oh my.

4. What's up with strippningen? Killarna tog av sig tröjan vid varenda tillfälle de fick. Jävla tjejer som går på den här skiten.

5. Gör en film som alla förstår. Jag har inte läst boken, det var för i helvete helt omöjligt för mig att förstå vad som hände. Det hände inte ett piss.

Okej, kass film alltså. Men jag tyckte bara att det var roligt. Billiam satt och led vid min sida, Felicia satt och log. Jag satt i mitten och fnissade åt hur dålig filmen var, och klagade för Billiam lite då och då. Troligtvis satt killarna längre bort och gjorde samma sak. Men näe, "de såg ju Saw VI.". (De vill inte erkänna att de gick och såg New Moon på bio).


Kommentarer
Postat av: Anna är i USA 09/10

svar: nu har du bilden (eller snart i alla fall).

Du skrev att du drömde om mig, haha . Vad gjorde jag i din dröm (om du kommer ihåg? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback