Samhälle suger bulle.

Efter ungefär en timme i skolan fick jag reda på att jag har prov i samhälle imorgonbitti. Kul, jättekul. Jag hade ingen koll på det, och det är inte alls likt mig. Jag brukar ha någorlunda koll på det mesta, men på senaste tiden har jag blivit väldigt glömsk. Det är ganska oroväckande faktiskt, jag mår väldigt dåligt över det när jag inser att jag har glömt saker. Hur som helst så har jag läst igenom alla sidor som man skulle, jag har antecknat och ska sätta mig och repetera i sängen lite senare. Pluggar ni också bäst i sängen?

Jag upptäckte vid middagen idag hur fantastiskt gott det är med dipp. Dipp och grönsaker alltså, jag har alltid tyckt att människor som dippar chips är ganska knasiga. Det är ju äckligt. Men Sourcream & Onion-dipp på gurka. Yum! Nu har mamma gjort maränger, eftersom det blev äggvita kvar från maten.

Föresten, Grattis Jenny 17 år! :D

Kommentarer
Postat av: Tiger<3Petris

dipp och grönsaker är så himla gott. gurka!! <3

Postat av: Jenny

TACK =D

2009-03-05 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback