Skolavslutning och spöregn

 

Idag hade vi världens sämsta avslutning. Vi gick dit, några fick diplom, vi såg en film på tjugo minuter som var hyfsat underhållande men som jag inte riktigt förstod varför vi skulle se, sedan var det slut. Jag fick föresten diplom. Jag och Patrick hade tydligen de bästa betygen i vår klass, inte förväntat. Inte att jag skulle vara det i alla fall.  I alla fall så blev Malin och jag lite plutta på vår sämsta avslutning (och vad hände med att säga hejdå till klassen? Alla stack, och folk kollade inte ens på mig. Inte coolt) så gick vi och fikade på Coffee by George i Souk-gallerian. Jag åt en gigantisk chokladboll och Malin åt en gigantisk blåbärspaj, som ni ser på de smickrande bilderna här ovanför.



På vägen hem bestämde jag mig för att åka till Lina istället. Och tja, det regnade lite. Eller nej, det regnade mycket. Det har nog inte regnat så mycket på hela året. Och jag gick i klänning(ja, det blev det), tygskor och en tjocktröja. Behöver jag säga att jag var dunder-dyngsur? Lina hade i alla fall fixat fram myskläder till mig. Vi gjorde Våfflor och hade det allmänt mysigt.

Kommentarer
Postat av: Sona

NGF och Sugarplum<3 Ni två :)<3

Postat av: Lina

:)

tofflor och stickad tröja...juni?

2009-06-15 @ 00:10:28
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback