Sommarkrysset med JP, EMD och MB

Godmorgon alla glada(och sura också antar jag).
Gårdagen var trevligt, men det var helt stört mycket folk. Det var tydligen besöksrekord på Sommarkrysset, pju! Hur som helst, allting var väl bra, men det är inte alls samma sak när man står så långt bak och knappt ser någonting. Hur som helst, jag har sett Johan Palm framföra Emma-lee, woho! Han var inte så kass som jag hade förväntat mig, men inte så himla bra heller om man säger så. Låten är dock grym i alla fall. EMD var väl som vanligt, nu har jag väl sett dem live 4-5 gånger.. Moneybrother var cool, rätt skönt med någon som tonar ner hela hysterin kring Johan och EMD. Velvet kommenterar jag inte ens, kvinnliga artister är inte min grej helt enkelt. Bara porriga och trista.

Vi träffade även ett par killar där inne.. En av dem var helskum, men hyfsat trevlig ändå. Jag fick skriva min autograf på hans byxor. Och det är väl en ny sak på meritlistan antar jag!






Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback