Nu har jag gymmat färdigt.



Nu har jag varit på gymmet och pumpat lite, det var lugnt och skönt där idag. Tyvärr var jag ganska seg i kroppen, men körde så gott jag kunde i alla fall. På vägen hem var det en underbar himmel, och jag försökte springa hem för att hämta kameran. Men jag var för seg i benen för att springa, så jag hann inte. Det blev en bild på en halv-fin himmel istället. Dessutom blev den överexponerad eftersom det var så ljust ute.

Fredagskvällen ser ganska ensam ut för min del. Alla verkar upptagna med ditten och datten och verkar inte så sugna på att ställa upp på en Let's dance kväll. Tråkigt tycker jag, då måste jag ju kolla på det själv. Jaja, först blir det nog Coop Forum med mor och mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback