Mys med Lina.

Igår jobbade jag med pappas ritningar i ett par timmar, det var helt okej. Jag ska bara rita en massa symboler i Visio. Totally värt pengarna jag tjänar. När klockan närmade sig tre knallade jag iväg till Lina för att träffa henne lite. Egentligen skulle jag bara vara där i två timmar, men det slutade med att jag stannade i tolv. Jag sov alltså där, och väcktes lite titt och tätt under natten när Lina i sömnen försökte härma hunden. Det gick ganska bra för henne, men mindre bra för mig som försökte sova.

Lina har också en nyttig månad, och det var rätt kämpigt för oss att hitta någonting lite lyxigt att äta till filmen. Deet blev en varsin morot. Men man ska inte underskatta morötter, det är en delikatess. Vi såg The number 23, med Jim Carrey. Förvånadsvärt bra film faktiskt, inte sådär förutsägbar som många filmer är nuförtiden. Den var annorlunda, och det var kul att se att Jim Carrey faktiskt kan spela seriösa roller.

Sen ska vi säga grattis till Tiger som fyller år idag, Lina och jag har redan ringt och sjungit för henne! :)


Kommentarer
Postat av: Moni

ohh så himla fin header... härligt o läs här kommer definitivt att kika tillbaka hit. hoppas allt är bra med dig? kram

Postat av: Moni

sv: ja men visst är den. ja då mig kan du räkna med att jag kommer dyka upp bland dina kommentarer ibland ;) och hoppas du kikar tillbaka

2009-01-04 @ 00:58:22
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Tgrrr

Tack så jättemycket ni sjöng sjukt fint <333

2009-01-04 @ 15:03:34
URL: http://balancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback