Hoo Ha! Hoo Ha!



För ett par dagar sedan knallade jag omkring i stan med hörlurar i öronen, och så kom den här låten upp. Jung Hwa Ban Jum. Den här videon visade min syster mig för en massa år sedan, och nu kan jag både dansen och sången. Hur som helst, jag gick där mitt i stan med människor omkring mig och helt plötsligt kommer denna låt upp. Jag börjar alltid fnissa när det händer, eftersom det känns så konstigt. Jag knallar omkring och nynnar på en låt på kinesiska, när folk tror att jag egentligen lallar på Pussycat Dolls nya dänga, och det är ju inte den mest normala låten heller. Dessutom får jag en sån himla stor lust att köra dansen också, men hur coolt vore det på en skala, mitt på Drottninggatan? Njae. Jaja, svängig låt är det ju i alla fall. Kineser är coola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback