Sommaren med Göran



Min första spontana reaktion:

Vad i helvete? Vad handlade den här filmen om? Var skådespelarna fulla under inspelningen? Fanns det ett manus?

Okejokej, jag skrattade vid ganska många tillfällen under filmens gång. Men jag är inte helt säker på varför. Peter Magnusson är en rolig skådespelare, men förutom det vet jag inte riktigt. Storyn var rätt..tråkig. Det är ingen film jag skulle säga att alla borde se, men den är rätt underhållande ändå!

Det var i alla fall kul att träffa Tobias igen. Vi sågs ju senast i maj. Vi pratade bloggar och diskuterade vårat gamla jobb. Det fanns en del intressanta människor där.

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha vi hade riktigt trevligt :D och fin bild :D



haha på något sätt var hon snygg, haha! och den scenen var fan rolig!!!

Postat av: Tobias

Nu ska jag sova :D sleep well!

2009-08-07 @ 00:35:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback