Kändisar..

Jag tycker egentligen att hela den här kändisnojjan som har hållt på i all evighet är ganska löjlig. Jag tror att allas hjärtan dunkar lite extra hårt när de ser en kändis. Det är spännande! Jag vet själv att jag varje gång jag ser en kändis tar upp mobilen och drar iväg ett sms till ett par vänner för att upplysa dem om att jag minnsan såg den där coola b-kändisen inne på HM idag! Är inte det lite patetiskt egentligen?

Kändisar är ju som vilken människa som helst, och bara för att de någon gång har varit framför kameran så är det mycket mer intressant att se dem på stan, än Orvar Andersson. Men visst, jag blir lika uppspelt jag själv, så det är väl ingenting jag ska klaga på. Däremot tycker jag att det känns lite pinsamt att gå fram till kändisar. Ni vet, "åååh, får jag ta en bild på dig?". Jag förstår att folk går fram och ger dem positiva kommentarer, det skulle jag också kunna göra. Men är det bara jag som skäms lite över att gå fram och prata med någon bara för att den är känd?

Samtidigt tycker jag förståss hela grejen är skitrolig. Jag älskar ju skvaller och sånt där skit.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart jag gör ;D

Postat av: baba

haha jag älskar hur löjliga alla blir över kändisar xD det blir jag också :P det är en del av den mänskliga naturen typ :P menalltså, det är ju roligt att se någon man känner igen, kändis som ickekändis :) jag tror det är därför man blir så nojjig .P

2008-09-02 @ 22:49:08
URL: http://flodbaba.blogg.se/
Postat av: kentiger

Du har rätt. Men kändisar är väldigt trevligt<3

2008-09-02 @ 23:16:01
URL: http://kentigers.blogg.se/
Postat av: Lina

"åååh, får jag ta en bild på dig?"

Syftar inte alls på mig..? :P haha.

Men det är alltid lika spännande med kända människor. Liksom, Orvar Andresson har man förmodligen aldrig sett förut och kommer heller aldrig se igen. Men däremot någon känd snubbe känner man ju igen, alltså är denne roligare att se! :)

2008-09-03 @ 07:28:36
URL: http://pottfrilla.blogg.se/
Postat av: Nadde

Javisst är det lite löjligt ibland, men samtidigt ganska kul. Man förlorar inget på det liksom. Och vem är Orvar?

2008-09-03 @ 07:33:51
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback