Frostmage.



Jag sjunger kareoke, och fryser. Det är lite ensamt, men jag tyckte att jag just hörde dörren öppnas så snart blir det nog lite mat. Det är sjukt kallt nu, imorse var det ju frost till och med. Men det är mysigt, att vara inomhus alltså. Det kan lika gärna komma lite snö på en gång tycker jag, det skulle ju vara jättehärligt. Däremot måste jag nog erkänna att det är lite tidigt än så länge! Nej, nu måste jag äta någonting.

rubriken var för att jag döpte bilden till det. Bara för att jag tycker det är roligt att säga frost-mage istället för frostmejtch.. Det är väl någonting på WoW har jag för mig..

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Vilken fin frostbild! Har du tagit den? :)

Postat av: Tiger

Otroligt fin bild!

2008-10-02 @ 22:22:35
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback