Head & shoulders

image486
Head & Shoulders reklamerna gör mig alltid lite förvirrad. Varför ska de ha passion i en hårprodukt? Måste säga att mjäll inte direkt är attraktivt, men det är inte så att jag vill kyssa någon bara för att denna har använda head & shoulders. Och vad fasen har Head & Shoulders med personlighet att göra? "Före jag använde head & shoulders var jag mycket tyst, efter användning har jag börjat blir mer social", är det så de menar? Att man känner sig lite snyggare kan jag kanske förstå, men att man skulle ändra sin personlighet för en hårprodukt vet jag inte ;)

Jag har tidigare klagat lite på head & shoulders, höhö.

Kommentarer
Postat av: ISABEL

haha. Jag håller faktiskt med dig! Ha en bra kväll.
*
http://metrobloggen.se/isabel

Postat av: Gurra :D

Jaaaaa men om man som du sa känner sig snyggare kanske man hittar en brud/snubbe att kyssa :D?

2008-03-13 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback