EN TRÅKIG LISTA!

Matvanor
Är du ett godismonser? av den värsta sorten!
Vilken är din favoritläskedryck? Fanta! :)
Tycker du om stark mat? Det händer!
Vad har du på din korv? Min korv är naken!
Hur många mål äter du om dagen? Det vet jag inte, men jag småäter förfärligt...
Anser du att du är nyttig? nejnejnejnejnej!
Vilken är din favoritfrukt? vindruvor och mandariner/clementiner/satsumas/whatever
Vad väljer du på McDonalds? *hemligstämplat*

Smink och hudprodukter
Sminkar du dig varje dag? oftast, ja
Är du noga med hudrengöring? Så noga som möjligt..
Favoritfärg på nagellack? Använder aldrig det faktiskt..
Vilket är ditt favoritsminkmärke? Same shit
Använder du läppstift? Nej, men det skulle vara ballt någon gång ibland
Vilken är din favorithudprodukt? No idea..
Ditt sämsta smink/hudproduktsköp? oj, det vet jag inte!
Vad använder du för schampoo? Det som står i duschen! ;)

Boende
Vart bor du någonstans? i Tyresö
Vart har du tidigare bott? Haninge/Norra söderby
Kan du tänka dig att bo utomlands? Jo, det kan jag nog
Känner du någon som bor utomlands? yep, minst en i alla fall!
Vad väljer du, hus eller lägenhet? Hus tror jag, fast lägenhet verkar mysigt..
Vilka bor du tillsammans med? Mamma, pappa & Frida
Äger du ett badkar? Yes box! Vi ska införskaffa oss ett nytt till och med, när vi gör om fulrummet :)
Är du nöjd med ditt boende? Mja, man börjar väl tröttna lite lätt. Men det vore jobbigt att flytta faktiskt.

Studier
Vart studerar du? Kunskapsskolan i Tyresö *suck*
Är du nöjd med din skola? Inte direkt, men det finns garanterat värre
Vad pluggar du för något? grundskola..
Vad är ditt drömyrke? Fotograf eller liknande..
Vad tror du att du slutar som? ICA! Nämen.. ingen aning faktiskt
Jobb du ALDRIG kommer skaffa? Sopgubbe eller avloppsgubbe! (läs gumma, ej gubbe)
Vilka är dina föräldrars yrken? Dagis och tråk-värmeverk
Vad har dem mer jobbat som? Jag har faktiskt inte koll, pappa har jobbat på mack och taxi när han var ung. Mycket ung.. :P

Musik
Vad lyssnar du på för musik? blandat tack!
Vilket är ditt favoritband? jag har inget
Vem är din favorit solo artist? jag gillar många!
Vilken var dina idoler som liten? Spice girls & Five
Vilken var din allra första skiva? Spice girls, vad jag kommer ihåg
Köper du skivor eller laddar ner? Laddar (läs köper skivor)
Är det OK att ladda ner från internet? Nej... :$
Ett band/artist du verkligen hatar? Svensk hip hop av amatörer "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback