ÄNNU EN LISTA ;D

*sno från Louise*

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
"Hej vill bara säga att jag tycker om dig så himla mycke och det va verkligen jätte skönt att få prata med dig. Älskar dig! KRAM"
tryck därefter uppåt 13 gånger. vem har skickat det sms:et?
Lina :)
vad står det i sms:et under?
"Pappa bah: "Lina kan du hämta en sak i mitt fack?" "FUCK YOU!" sa jag då. Det tyckte inte mamma om, jag tyckte det var kul :-D hahaha! "
vilket sms får dig att tänka till?
"Hälsa Andreas att det finns en het singel i Tyresö som vill ha chans på honom :P (a)"...
hur många sms har du i inkorgen?
Öhm.. fullt!
vad står det i ditt 54:e sms?
"Jag har jue med mig tårta till dig xD krya på dig <3"
vem var det som skrev det?
Felicia :)
tryck neråt 5 gånger. vad står det?
"Har vi nånting jobbigt idag? <3"
vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
"Visste du att blondinbella har tandställning? :P"
och i det 3:e?
"Nu har jag visspat grädde på jag har jätte ont i min runkmuskel xD"
läs det sms som gör dig glad varje gång du läser?
"Jag saknar dig <3"
ett sms du ALDRIG kommer ta bort?
"Vi passar som..eh..skosnöret i en sko! :) <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback