KÄRLEK I STAN

Ja, då var kärlekens dag här, Alla hjärtans dag. Dagen startade med att jag vaknade senare än någonsin, en skitmorgon helt enkelt. Men jag kom i tid till skolan, och det var en rätt kul dag. Jag pluggade inte direkt mycket, förutom en del diskussioner inom kursen. Även om de inte var det seriösaste av dem. Det blev i alla fall en hel del skratt, och det tackar jag inte nej till :)

Efter skolan åkte jag till stan tillsammans med Anna, Felicia och Josefin för att ta en mysig fika. Efter en del letande hamnade vi på ett mysigt Café i Gamla stan, där vi drack varm choklad och pratade. Efter det åkte vi in till T-centralen där vi fick gratis rosor och en del annat. Men det som gav oss det största leendet på läpparna var ändå när Felicia och jag mötte en klump av killar som delade ut gratis kramar. Vi fick en hel del, och det var et par rätt mysiga sådana. En lyfte till och med upp mig :)

En väldigt trevlig dag faktiskt, men den är ju inte slut än. Blir säkert lite fika osv med familjen ikväll :)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback