Näst sista dagen!

Nu har jag jobbat min näst sista dag. Det var ganska mycket att göra idag faktiskt, och gubbarna jag jobbar med var dryga och gjorde narr av mig. Vilket jag blev ganska arg på, men de bättrade sig lite senare.. Jag bakade två sockerkakor med chokladbitar som blev helt fucked up, men den blev god ändå. Och imorgon är det sista dagen, känns verkligen grymt skönt!

Jag tog bussen in till stan och mötte Tiger efter jobbet, vi ville båda stilla vårat fotobegär så vi tog med oss kamerorna på upptäcksfärd. Lite problematiskt att vädret varierade mellan solsken och ösregn bara, men det funkade! Och det var mycket trevligt :)

Nu är jag sjukt trött, och jag bara ta det lugnt resten av kvällen!


bild från idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback