När man inte känner igen sig själv..

73111-524

Jag vet att jag har lagt upp den här bilden förut, men den speglar hur jag känner mig just nu. Jag är..ond? Jag är bara tjurig, arg och oinspirerad hela tiden. Jag har inte lust att göra någonting om inte någon hjälper mig på traven, och jag kan bli sur på vem som helst - för vad som helst. Jag känner mig bara dum och borde inte gå utanför min dörr egentligen. Men ikväll blir det lite tjejkvällsaktigt och förhoppningsvis kan jag slappna av och hålla humöret uppe, för jag vill inte såra någon eller bli irriterad över någonting helt onödigt. Men jag ber om ursäkt till de som har fått stå ut när jag skäller på dem eller gnäller tidigare än jag egentligen borde, eller att jag låter helt ointresserad när ni berättar någonting som betyder någonting för er. Jag bryr mig om er, och jag lyssnar - jag är bara.. död inuti just nu. Jag har varit det hela veckan. Förhoppningsvis är det borta snart.
förlåt.

Kommentarer
Postat av: Nene

cool bild! Och riktigt snygg blogg du har :)

Postat av: A

fan vilken najs bild

2008-04-29 @ 12:29:17
URL: http://annolicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback