BACK ON TRACK

Nu är jag tillbaka, det tog inte lång tid. Kan nog inte hålla mig borta från bloggen, den är skön att ha liksom.. Var hos kuratorn idag, det gick bra. Det är bara börja kämpa, förhoppningsvis klarar jag det. tänk positivt.

Snart ska jag iväg på gyminstruktion. Japp, ni läste rätt, jag ska gymma! Får se hur många hela ben i kroppen jag kommer hem med. Men det går nog bra! Mamma är ju med, får inte gymma själv än så länge. Men det funkar väl det med, så länge jag kommer igång med träningen nu. Det känns verkligen att jag behöver det. De här extra kilona jag har lagt på mig ska bort.


Heeeej

Kommentarer
Postat av: Carl

hell yeah, va söööt :) <3<3

2007-09-18 @ 19:19:10
Postat av: Petra

Oj, tack :) höhö

Postat av: Amelia

vad söt!:)

2008-08-08 @ 17:46:06
URL: http://aameliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback