NÄR MAN ÄR TRÖTT OCH HAR TRÅKIGT

Har du någonsin blivit kysst: jupps
Ätit sushi: nope!
Stått på scen: ja
Blivit dumpad: Mja
Varit tillsammans med någon som varit otrogen: nupp
Varit med om en bilolycka: Nä :)
Klättrat på berg: absoluuut

Motsatta könet
Gillar du någon just nu av det motsatta könet: typ ja.
Vet den om det: jag vet inte
Gillar någon annan dig just nu: ingen aning
Vad tittar du på hos en kvinna/man: Det som fångas, olika från person till person. Och personlighet såklart

Inom de senaste 48 timmarna
Har du haft ett seriöst samtal: tjaa, ja det har jag!
Kramat någon: Jupps :)
Bråkat med en kompis: Nä!

Gillar du att
Ge kramar: Jaarå!
Ge massage: Inte ofta
Gå promenader i regnet: Jodå

Övrigt
Svär du för mycket: försöker att inte göra det...
Vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingen alls
Vad var de sista du sa: "Oj, jag visste inte att klockan var så mycket"
Vad är bredvid dig just nu: ett fönster
Vad är på ditt skrivbord just nu : papper, papper, papper och papper? och sen lite papper. (och min kamera)
Vad var det sista du åt: yoghurt och flingor
Hur är vädret just nu: höstväder
Vem pratade du med sist på telefon: Pappa
Vad gör dig glad: vänner
Vart skulle du vilja åka: USA

Har du åkt limousine: Nej, bjud mig? :)
Har du varit med i lokaltidingen: japp!
Söndagssysselsättning: chilla
Vilka hårfärger har du haft: blont!
Har du mest skivor eller filmer: filmer
Föredrar du att vara singel: nej, eller ibland möjlitvis.
Är du nöjd med dig själv: långt ifrån
Vem vet mest om dig: bra fråga...
Svart eller blått: Svart
Gitarr eller panflöjt: Gitarr
Sover du naken: nupps!
Bor du ensam: Nej, med far, mor och syster
Hur ser ditt rum ut: "som Fridas rum" som mamsen så fint säger.
Har du långa naglar: Nej :(

Spelar du i något band: nä!
Smink eller inte: Smink, I guess
Är du allergisk mot något: kiwi
Har du något djur: näe, faktiskt inte.
Vad dricker du: det mesta, förutom alkohol och äckel-dricka?
Vad föredrar du; dusch eller badkar: Dusch, det känns som om jag har feber när jag badar badkar!
Har du någon familj: tänk för att jag har den!
Är du född: nä?
Hur bra är din humor: världens bästa, right?
Hur ser du ut: som alla andra?
Artist/grupp du har flest skivor med: No idea.
Hur är din klädstil: varierande
Bästa konsert: Har bara varit på en..
Vilka länder har du varit i: Thailand, USA, turkiet, spaninenx3, cypernx2, danmark, finland, sverige, england, grekland m.m.

Ditt namn: Petra
Politik: USCH
Favorit pryl: mobil :)
Senast lästa bok: Bert!
Senast sedda film: Smekmånaden
Ditt stjärntecken: Vädur
Vad vill du ha: pojkvän? eller nått
Ditt ursprung: stockholm i mitt hjääärta
Din ålder: 15 :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback