FREDAG. <3

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt. En sån dag där man verkligen uppskattar livet! I skolan var det väl ingen höjdare, fick absolut inget gjort och jag är riktigt besviken på mig själv faktiskt. Anyways, efter skolan åkte Jenny och jag in till gullmars där vi skulle möta Lina. På bussen såg vi en grymt ful pottfrill-liknande frisyr med krull and a taste of guld. Jag dokumenterade självklart, men bör nog inte lägga ut den här. Vi mötte Lina och åkte vidare till medborgarplatsen och letade reda på Chokladfabriken(tack Emelie!) där de hade underbart god varm choklad och mysigt café. Där satt vi nog nästan en och en halv timme innan vi bestämde oss för att dra oss vidare. Vi kollade lite i Skrapan och Ringen, och där mötte vi även Elin! :)

Tillslut hamnade vi som väntat på Pizza hut där jag fick äta delikat pizza och umgås med mina favorittjejer. Därefter drog vi hem till mig(släppte dock av Elin på vägen..) och kollade på "Min bästa väns bröllop" och sen tog vi en massa tokiga kort och garvade som sjutton. Nu har de gått hem, och jag är tröööött..

Vi får se om det blir landet imorgon, i sånna fall ska jag plugga som fan! Men ändå, palla landet när det är typ minusgrader..

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback