LINA

Heldag med Lina igår, hur härligt som helst. När jag kom dit(efter att ha varit hemma och duschat osv. efter träningspasset) tog vi en låååång hundpromenad. När vi kom hem chilla vi bara lite och sen började vi fixa i ordning oss.. Båda blev riktigt heta tillslut, höhö ;)

Sen var det bara dra iväg till festen på Tjili. Den första halvtimmen verkade vi vara de enda under 18 och det kändes rätt trist. När vi väl fick komma in i salen där vi skulle käka middag hittade vi mysigaste stället precis vid scenen och där höll vi till. Det var buffé och kön var låååång, men tillslut fick även vi mat, det var rätt gott. Sen var det dags för dans, och herrejösses vad 40+ brakade loss. (även Lina och jag efter ett tag..) Mamma och pappa var även ute på dansgolvet en snabbis vilket jag inte uppskattade direkt men bjöd upp Lina på en tryckare istället ;)
En kille där, jag troooor han var påverkad, höll på och göra tummen upp till oss och pratade och kollade på oss hela kvällen. Och vakterna höll också på o prata med oss hela kvällen, vi var väl småtjejerna.

När festen var slut tog vid med oss ett par heliumballonger hem och hade väldigt kul!

ÄLSKA XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback