LIIIISTA

ta de 20 första kill-kontakterna i din mobil

1. Adam the Omis
2. Alex
3. Anders
4. Andreas
5. August
6. Bo Viking
7. Buko
8. Butter
9. Emil
10. Fredrik
11. Gurra
12. Gustaf
13. Joii
14. Kusin Vitamin
15. Ludde
16. Ozzy
17. Pontus
18. Robin
19. Snygga Davve
20. Tom

Har du pussat nummer 7?
Nope xD

Känner du nummer 16?
Rätt väl :)

Bästa minne med nummer 9?
Haha, jag delar många minnen med Linas bror ;)

Skulle du kunna ge nummer 17 en kram?
Mjae, händer inte så ofta faktiskt..

När ska du träffa nummer 4?
På måndag I guess.

Hur är vänskapen mellan nummer 6 & 7?
Jag tror faktikst inte att de känner varandra..

Är nummer 5 söt?
Hmm...inte direkt..

Vad är det bästa med nummer 20?
Det var väl allt?

Första intrycket av nummer 16?
Öhm.. jag var 6 år, inte fan kommer jag ihåg det!

Hur länge har du känt nummer 12?
Min gudfar, sen jag föddes.

Hur träffade du nummer 3?
skolan :)

Har du träffat nummer 6 senaste månaden?
Japp, senast idag ;)

Har du varit i nummer 11 hus?
Jarå, flera gånger!

När ska du träffa nummer 15 nästa gång?
typ aldrig?

Är du vän med nummer 8?
i was once

Skulle du kunna gå ut med nummer 19?
såklart ;D

Har du gått på bio med nummer 13?
Har jag säkert...

Vad pratar du och nummer 10 om oftast?
Vi pratar inte ofta så...

Har nummer 12 ett förhållande?
Ja, det har han.

Har du velat slå nummer 18 i ansiktet?
Haha, många gånger ;)

Hur träffade du nummer 11?
han har gått i min klass sen 6års ;D

Vad har nummer 2 för favvo-mat?
Öhm.. pizza...? xD

Vem är tystast?
Joii

Hur träffade du nummer 1?
Lång historia kort - mitt ex.

Vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 20?
Svår fråga.. Mot mindre dåligt kanske? Eller mått mer dåligt, vem vet..

Vad skulle du göra om nummer 14 började dejta dig?
HAHAHHA, jag hoppas verkligen att det aldrig händer och händer det skulle jag tycka det var riktigt vidrigt faktiskt xD

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha älska såna listor =)

2007-11-24 @ 10:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback