LISTA! xD

FAKTA
Smeknamn: Hett, Pettson, Petrus.. you name it! :P
Födelsedag: 18 april ( snaaaart, glöm inte att gratta mig :) )
Bor: in Tyresö!
Arbete: jaduu... öhm..skola?

NÄR...
Åt du senast: idag! :P
Läste du en bok senast: I veckan började jag läsa nån engelsk bok till skolan..
Köpte du något senast: öhm..en liten brödbit på seven-eleven!
Sjöng du senast: För högst tio minuter sen.. Med Jenny :D
Klagade du senast: öhm..det var nog inte länge sen..

FAVORIT...
Plats: Många :)
Drog: Musik ;)
Fordon: båt typ...
Film: The Holiday är ju för bra alltså!
Djur: groda :)
Affär: none
Café: ´Det där där de säljer brownie och mjukglass i gallerian! hihihih
Skor: skate!

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: mjo..
Gnälla: jadå, det gör jag mer än jag behöver
Skrika: njae..
Sova: hihihi, så ofta jag kan :D (nä, men så mycket jag behöver kanske.. )
Drömma mardrömmar: det var ett tag sen nu..
Klä dig i svart: alltid
Hata folk: det händer, tyvärr
Lita på folk: ja..

VEM...
Saknar du: MICKA!
Gjorde dig riktigt glad senast: alltför många.. :) Men Jenny var här sist, hon gör mig alltid glad!
Fick du sms från senast: Jenny

HAR DU...
För många vänner: Man kan väl aldrig få för många?
Tvångstankar: hmm...säkert...
Någon annan psykisk sjukdom: nej, förutom att jag har nån fobi för knivar och ser filmer där jag skär mig varje gång jag håller i en större kniv än en fruktkniv.. :P
Färgat håret: nej..
Gjort bort dig rejält: vem har inte?
Sagt jag älskar dig till någon idag: nää..
Varit kär: mjo..
Blivit kär i någon på nätet: vet inte
Dumpat någon: Mm..(men inte seriöst..)
Blivit dumpad: ..?

HUR...
Svarar du i telefonen: Hallå i mobilen, i hem telefonen Hej det är Petra
Fördriver du tiden: Sjuuuunger eller kollar igenom alla gamla kort på mobilen(orkade inte ändra Ellinors svar, för det är exakt samma.. :P
Tjänar du pengar: jag öhm..får månadspeng!
Bäddar du sängen: jag öhm..bäddar?
Ofta diskar du: På torsdagar, när det är min matlagningsdag..
Ofta städar du: olika.. :P
Många stör du dig på: ganska många..

Kommentarer
Postat av: Linda

hej du!
du erkar ha hunnit med en hel del idag iaf ;) bara på kvällen nu som du aksnek inte ahr något att göra. jag la märke till en sak...vi svarar lika dant i mobilen och hemtelfonen!!! XD haha :D ha de gött
<3<3<3<3

2007-03-24 @ 22:45:31
Postat av: Jessi

Meh Linda det är jag som säger gött xD och alla göteborgare så sno inte mitt ord :P

2007-03-25 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback