LISTA :D

 Höger- eller vänsterhänt: Höger! :D
Humör just nu: Irriterad men glad
Favoritgodis: choklad, allt med choklad!
Kläder just nu: Jeans, linneo och en tröja.. och underkläder då..
Musik just nu: There is - box car racer
Sommarplaner: Inte mycket, en bra sommar bara..
Hur många kuddar sover du med: en.. :P
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: natt!
Vem är viktigast för dig: vänner/familj betyder mycket.
Bio eller promenad: bio, men promenad är aldrig fel med rätt personer och rätt väder..
Är du kittlig: Skojjar du? :P
Snarkar du: Inte vad jag vet..
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Tvestjärt( eller hur det nu stavas.. ) uuuuusch!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna typ..trolla eller nått, och om det inte går så vill jag kunna flyga( fast jag är höjdrädd*-) )
Vad vill du jobba som? Fotograf.. men det lär jag ju inte lyckas med..
Stökigt eller välstädat? stökigt! :)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, fast fy sjutton..
Gillar du att sjunga? hmm...jag föredrar nog att mima, fast jag sjunger och mimar hela tiden..
Anser du att du är stark? Njae, nää. Fast jag håller på att träna :D
Vad gör du om du får hicka? Låter det vara där..
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback