LIIIIISTA

Snor lista från Bex :)


One three hill eller O.C: OC
Ute- eller hemmakväll: Hemma, med vänner
sex eller mys: Mys
Salt eller sött: Sött
lyx eller budget: Lyx!
sommar eller vinter: Varierat
När är du Född: 18 april 1992
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukiskläder :)
Favoritresturang: Pizza hut!
Favoritfilm: Maaany
Födelseort: Nacka BB? Men jag bodde i haninge då..
Smeknamn: Hett, Petrus, Pettson ?
Favoritfärg: Svart
Drömkille: Någon charmig kille ;)
Har du varit kär: japp.
Favoritlåt: Har sjukt många
Maträtt: Typ tacos eller nått sånt
Tycker inte om: knivar.
Senaste sjukhusvistelse: Alla magsaker... Senast Handen.
Favoritdricka: Fanta/Zingo
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Knallgröna...
Vad gör du när du är uttråkad: Jag sitter och har trist framför datorn, oftast.
Missbruk: Godsaker
Vän som bor längst från dig: Micka?
Vad retar du dig mest på: snobbjävlar, och *
Läggdags: sent tack.
Husdjur: nada
Skostorlek: 36/37
Syskon: Frida och Elin
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Bröstcancer? eller Rädda Barnen? Jag vet inte.
Vilket är det vackraste ordet: Nostalgi? Nä, ingen aning.
Är du Internetberoende: Hmm.. till och från
Gillar du snö: JA!
När köpte du något åt dig själv sist: Chips och popcorn igår?
Vilken är din bästa egenskap: No idea
Vilken film såg du på bio senast: Hairspray med Lina :)
Favoritgodis: Choklad
Studier eller jobb: Inget
Bästa kompis: det har jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback