5 SANNINGAR OM MIG

5 sanningar om mig

- Jag älskar att dricka ur sugrör.
- En tår kom i mitt öga till High School Musical 2.
- Jag har svårt att gå på mitt golv, nära min säng, eftersom jag trodde det fanns skorpioner där när jag var mindre.
- När jag var liten trodde jag att människor var svartvita under mina föräldrars tid, eftersom de var det på TV.
- Jag blir arg på folk som lyssnar på band jag brukade lyssna på förut, de är inte äkta.

Så, nu har jag bjudit på mig själv. Nu är det er tur. Jag vill att ni gör samma sak i er blogg, kommentera innan så jag vet att ni har gjort det :) Nu måste ni.


Kommentarer
Postat av: Emma&vik

hej! kolla gärna in våran blogg och kommentera vad du tycker. kram V&E

Postat av: Gurra

- Jag blir arg på folk som lyssnar på band jag brukade lyssna på förut, de är inte äkta.

uuh?

2007-12-16 @ 16:12:07
Postat av: Jessica

Jag har men de kanske du sett ;)

2007-12-18 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback