Har ni tröttnat på mina listor? Too bad.

Senaste impulsköp: Jag får aldrig impulsivköp!
Bästa fikat: Brownie och mjukglass i Gallerian! det är sååååå goott!
Färg du hatar: Ljusa färger, de gillar jag inte så mycket.. Men babybajsbrun är värst :O Ni hör ju på ordet!

Nåt som gör dej förbannad: Jobbiga frågor ( inte sånna här.. )
Så får du motion: När jag tränar :)
Om du var en blomma: Jag vill inte vara en blomma, och jag är inte en blomma.
Det dyraste du äger: Hmm.. Ipod/DVD/Kamera ? Jag vet inte..
Tidigaste barndomsminnet: Har så himla många!
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Olika...
Samlar på: Kortlekar, fast det går inte så bra..
Underskattad grönsak: No idea... Jag är inget fan av grönsaker..  
En bil är en: bil
Pryl du inte kan vara utan: min kära mobil.. ( okej, det där låter så.. tjejigt, jag är inte tjejig.. Jag bara.. gillar att vara kontaktbar, så de så! )
Lyx är: trevligt

Tidningar du prenumererar på: Jag prenumererar inte på något..
Du gör med 100 upphittade kronor: Det beror väl på vart jag hittar dem.. Jag tror inte att de skulle stå någon och skrika " Någon som sett min hundralapp? ".. Så jag skulle nog tagit den..
Nån du saknar: Mikaela, käre vän :(
När grät du senast: Säkert för inte så länge sen..
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: När man ställer jobbiga och tråkiga frågor, och kommer med ointressant fakta..

När är du gammal: det har jag inte planerat att bli! 

Svart eller vitt? Svart :D
Mjukt eller hårt? Mjukt.. kanske.. Men jag vill ha hårda paket :)
Homo eller hetero? Hetero, men det spelar ju ingen roll..
Höger eller vänster? Högerhänt..
Loket eller Oldsberg? Loket ! ^^
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.. :)
Landet eller storstan? Storstan (:
Kram eller puss? Både och :)
Vagn eller buss? Buss.
Hyrfilm eller bio? Bio, fast hyrfilm är också mysigt :)
Gräs eller grus? Gräs..
Piggt eller opiggt? Piggt
Pasta eller potatis? Pasta
Tjänare eller tjäna? huh?
Is eller mjukglass? mjukglass, det är sååå gott :)
Natt eller dag? Dag..
Felix eller Heinz? BLÄ

NK eller Myrorna? Ingen av dem..
Marsvin eller hamster? båda :)
Rakad eller orakad? ... ?
Biffig eller slank? slank kanske..
Blåögda eller brunögda? Blåöga.. Men, jag tycker om båda :)
Popsnöre eller sportfåne? Don't know..
Naken eller pyjamas? Pyjamas.
Linda Skugge eller Linda Rosing? Jag bryr mig inte.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Stormare!! ^^ nej jag vet inte
Kaffe eller te? Te, Kaffe är jätteäckligt!
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Se filmen, i guess..
Plastbestick eller plastbröst? Plastbestick, såklart!
7-eleven eller Pressbyrån? Spelar ingen roll.. Men pressbyrån känns fräschare..
Glasögonorm eller linscooling? Linscooling ;)
Plugga eller jobba? Same shit!
Planka eller pröjsa? Pröjsa kanske..
Yngre eller äldre? älder elelr lika gammal.. om det inte är typ en liten 1-åring :)
Lång eller kort? Lång..
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Det beror på..
Tycker du om ord? Hmm.. de är väl..trevliga..
Nämn namnet på en tennisspelare? Pim pim, typ..
Finns det någon du ogillar starkt? Det säger jag inte här..
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Be om hjälp.
Är du svartsjuk? Det händer, ja.
Vad gjorde du igår kväll? Jag var sjuk, så jag låg på soffan och tittade på OC :D
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Självklart!
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Bokmärke!
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Haha, typ Molly Moon! xD eller, det var väl mest när jag var mindre..
Tyckte du om att gå i skolan? Jag gjorde inte, jag GÖR inte.
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Hmm.. Bild kanske, fast våran lärare är sämst!
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Matte!
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Hur många som helst, och.. Men skolgång är inte över, tyvärr!
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Jag GÅR i skolan!
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Det är väl alltid trevligt.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Sopgubbe! eller sånna som rensar avlopp, fy sjutton!
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Öhm.. varför skulle de göra det?
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Jadå..
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Både och..
Vad är ditt favoritpålägg? Messmör..
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Åh nej! Jag vill inte gå upp!
Är du troende? Vet inte.
Tycker du om stearinljus? Mysigt på vintern..
Använder du hårbalsam? Jao
När blir man vuxen? För deprimerande för att svara på!
Vilken färg har din tandborste? Vit och ljusblå ^^ intressesmurfarna hoppar nu!
Har du lök i köttbullarna? Helst inte.
Hav eller sjö? Hav (:
Har du någon skrivare? Ja.
Vad har du för väckarklocka? Nån digital skitsak som skiter i att ringa då och då..
Hur ofta klipper du tånaglarna? Det är inte det första jag har på prioritetslistan direkt, och inte något jag brukar sitta och fundera på heller..
Har du hår på ryggen? Det har väl alla, men jag har inte päls!
Använder du hudlotion? Nej, inte ofta..
Har du åkt ambulans någon gång? Ja, två gånger.. :/
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Usch, fy och blä!
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips..
Tycker du om Dr Pepper? ?
Äpple eller Päron? Päron, hihi :)
Äter du fiskbullar? NEJ.
Svettas du mycket? Ja, alldelles för mycket.
När klippte du dig senast? ´Nån gång i slutet av augusti eller i mitten av september eller nått..
Vad kollade du senast hos doktorn? Prover.. Från ambulansgrejen..
Har du fått riktig massage någon gång? Nej, men jag skulle gärna kunna tänka mig att få det.
Tycker du om rökt kött? Hmm.. det beror nog på vad det är för kött..
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Mjukglass!
Burger King, Max eller Mc Donals's? Mc Donald's :)
Platt eller vanlig dataskärm? Spelar inte så stor roll, men gärna platt..
Vad har du för mobiltelefon? Samsung E330, en jädra skitmobil!
Hur betalar du dina räkningar? Ingen aning, sånt sköter mamma och pappa..
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Nej, jag hatar och dammsuga så om jag måste göra det gör jag det inte så jätte noggrant.. Föresten, vem bryr sig? :P
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? oreda! eller, föresten.. Jag har inga..
Hur stor hårddisk har du? No idea!
Har du överkast på sängen? Ja, fast jag kan ju inte säga att jag använder det.. Jag bäddar inte så ofta..
Har du brutit något någon gång? Nein!
Vad är den värsta sjukdom du haft? Hmm.. Jag ha rinte haft så svåra sjukdommar, men det där ambulansgrejen är ju inte riktigt "utredd" än..
Har du blivit sövd någon gång? Ja..
Lever din mormor? Ja
Har du varit med på TV? Nää..
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Hmm.. jag vet inte, jag har inte suttit här så fasligt länge idag..
Använder du tofflor? Näe, men jag vill ha!
Använder du morgonrock? ja, fast den täcker knappt låren längre, det är dags att investera en ny!
Är du en Besserwisser? Nej, det hopaps jag inte.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Nej, det är inte fräscht!
Beskriv din humor: rolig! xD nej jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: glödhet

holler med om att brownies med glass är bästa fikat! äter det nästan varje gång jag går förbi där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback