Intressesmurfarna hoppar nu .

Vet ni, jag tänkte ha en till lista! Roligt va ? ; )

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Möbler och Wc pryder också sin plats" xD
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft. Om det är lite framåt så är det en bokhylla.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Öhm.. Gick ifrån men det var "Viktoriafonden".
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19.15 ( kollade nu, jag var en timme fel. Men men, det är så ljust!
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik i headset, och tv:n.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Öhm, igår.. Var ute coh vattna blommorna.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar och PA.
8. Vad har du på dig?
Jag har redan skrivit det en gång, men ett vitt halternecklinne och vita shorts.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Har det på tungan ... Nej, jag kommer inte på.
10. När skrattade du senast?
I förrgår tror jag.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fönster.. ett fotografi och en tygtavla.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Inget jag kommer på.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Vet inte vad den hette.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt möjligt.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kommer faktist inte på någonting, inte något jag vill skriva här i alla fall .
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
FRED PÅ JORDEN.
18. Tycker du om att dansa?
Ja, men jag kan inte göra det ^^
19. George Bush?
Usch och fy säger jag bara!
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hanna och Linus, kanske ^^
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja det skulle jag antagligen.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Välkommen" sen skulle han visa mig en film från min begravning :P

Kommentarer
Postat av: Elli

Visst är det kul att svara på såna frågor! ;D

Postat av: Petra

Jaaaaaaaa :D

2006-07-01 @ 11:03:24
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback