Intresseklubben sprängs av överbelastning.

Jag tänkte vara lite tråkig, som jag ofta är när jag har tråkigt . Här ska ni få läsa otroligt jätteintressanta saker om mig ;) Enjoy!

DAGENS:
klädsel: Vita korta shorts och ett vitt halterneck-linne (stavas det så *-) )
frisyr: Utsläppt, just nu med ett headset på huvudet
låt: Paperhouse - Foolproof
tv: VM typ .
vill ha: Anti-rastlöshet-medel, tror inte att det finns, men det är nog dags att uppfinna!
sjuka: Lite huvudvärk .
tråkigaste: Att inte än roliga människa är hemma!
roligaste: ska käka "Petras-kolejox" ikväll ... Nej jag vet inte.

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Säkert mamma *-)
såg dig gråta: Vet inte, kommer inte ihåg när jag grät inför någon sist ... ^^
fick dig att gråta: Öhm ... Pappa tror jag ... :P
fick dig att börja skratta: Ejl ; )
du gick på bio med: Pappa tror jag ...
du gick på stan med: Ejl
skickade ett e-mail till dig: Lina
skickade ett sms till dig: Lisa
skickade ett lunarinlägg till dig: För typ två år sen sickade jenny ett ^^

HAR DU NÅGONSIN:
bråkat med ditt husdjur: öhm... Nej
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte vad jag kommer ihåg .

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Nej
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nej
USA: Ja
Tyskland: Nej
Frankrrike: Nej
Spanien: Ja
Italien: Nej
Kroatien: Nej
Grekland: Ja
Österrike: Nej
Schweiz: Nej
Thailand: Jaaaaa :D
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Smärtan innan döden kanske *-)
Vart vill du gifta dig: Typ utomlands, i thailand skulel vara mysigt :) inte nått stort bröllop utan bara ett litet .
Vem hatar du verkligen: Det håller jag för mig själv.
Varit kär: Jao
Kör du bil: Nepp
Har du ett jobb: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland, beror väl på varför jag har dem omkring mig.
Är du ett hälsofreak: Nej nej nej.
Är du ensam nu: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: BWO låtar som är så himla dåliga! Och massa andra dåliga låtar... Men vissa bra såklart..

FAVORIT:
Rum i huset: Om det inte är någon dörr emellan två "rum" är det ett rum då? isånna fall är det de jag sitter i nu ...
Typ av musik: Blandat, vet inte riktigt vad de jag lyssnar på heter...
Parfym: Puma luktar ju alltid gott, men jag kan inte sånt där ^^
Månad: Hela året längtar jag efter Juni, juli, augusti eller hur den där låten går. Nej jag vet inte. december, april, och de där jag sa nyss antar jag ;)
Mat: Tacos, raclette, pizza, Petras kolejox... ; P
Dricka: Läsk
Godis: Typ allt utom lakrits...
Tidning: Vet inte, Frida är kul att läsa ibland, men jag vet inte.
Film: Öhm.. Massa.
Skådis: Vet inte, många. Typ de i OC och många unga skådespelare  :P
Djur: Apor : ) Och grodor ",

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nepp
Köpt någonting: Nope
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Jaadå
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej..
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nää , tror inte det.
Träffat någon ny: Nepp
Saknat någon: Ja!
Kramat någon: Nej
Kissed someone: Nepp
Ätit: "Selfclear"


Om ni har orkat läsa allt det här så ger jag er en riktigt stor APPLÅD!

Kommentarer
Postat av: Benn

Hehe Hett, har du bara norpa mina uttryck nu? Fast att jag är Buko i huvet och säger stördobertiga grejer? :P Ex. Selfclear =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback