Utmanad, IGEN!

Nu blev jag visst utmanad av Ellinor också.. ^^

  • 4 arbeten jag har haft i mitt liv:

1.  Jag har inte haft några arbeten än så länge :P
2.
3.
4.

  • 4 filmer jag kan se om och om igen:

1.  Disneyklassiker såklart!
2. Alla Harry Potter filmerna, haha
3. Små Genier, inte för att det ör en höjdarfilm, men jag kollar endå hela tiden på den
4. Jag komemr inte på någon mer, men jag kan se vilken film som helst, typ, om och om igen.

  • 4 städer jag har bott i:

1. Stockholm/Tyresö
2. Härliga stockholm flyttar jag inte ifrån!
3.
4.

  • 4 tv-serier jag gärna ser:

1. CSI
2. The OC
3. Prison Break
4. Vänner

  • 4 ställen jag vill åka till:

1. Thailand, igen.
2. USA, USA, USA :)
3. Australien, fett najs
4.  Massa ställen

  • 4 webbsidor jag besöker dagligen:

1. www.playahead.com
2. www.tjuvlyssnat.se
3. -
4. -

  • 4 Favoriträtter:

1. Tacos
2. Raclette
3. Pizza
4. Hemmagjorda hamburgare :D

  • 4 ställen där jag trivs:

1. Borta bra men hemma bäst
2. På hotell!
3. Hos kompisar :)
4. UTOMLANDS (:

ROLIG lista va :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback