Top Model Sverige

Är det någon av er som har kollat på Top Model Sverige som går nu? Jag bestämde mig för att kika på det på Tv3Play. Vilket skämt. De är ETT avsnitt i Stockholm, sen drar de till Los Angeles. Där blir Isabella Scorupco en wannabe-Tyra, och börjar prata engelska. Dessutom är hälften av domarna engelsktalande, så det hela blir helt enkelt en dålig kopia av America's Next Top Model.

Ni som har sett Top model förut vet att Tyra alltid drar samma repliker. "I have X beautiful ladies standing before me, but I only have X photos in my hand. These photos represent the girls that are still in the running towards becoming America's next top model. The girl that I do not call must immediatly return to your home, pack your belongings, and go home." (Helt sjukt att det där sitter i mitt huvud)

Isabella säger "Jag har tio vackra tjejer framför mig, men bara nio bilder i min hand. Och de nio kommer gå vidare i kampen om att bli Top Model Sverige." Hade hon fortsatt att översätta Tyras mening hade jag fan slängt datorn i väggen. Är Sverige så mycket wannabe-USA att vi inte ens kan komma på våra egna repliker? Jag vill dessutom sjunka under jorden när vissa av tjejerna ska försöka prata engelska.

Jamilla är min favvo just nu i alla fall. Jag lär väl fortsätta kolla på den här skiten. Så att jag har någonting att klaga på liksom. Kanske har bittra blogg-Petra gjort en comeback.



edit: Näe. De översatta replikerna fortsätter.


Kommentarer
Postat av: rossanna

Hej. Hoppas att allt är bra med dig? Eftersom jag är sponsrad av ett företag som jobbar inom sociala medier så har jag ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan. Passar din blogg utmärkt. MVH Rossanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback