Hallucinationer

Jag vet inte riktigt om jag ska skylla på min feber eller mitt OC-maraton som jag har haft ett tag nu. Men jag hade seriösa hallucinationer inatt. Gick och la mig efter att ha kollat på ett par avsnitt av the OC, säsong fyra, när det är en massa knas mellan Seth och Summer, och Ryan och Taylor. Spenderade i princip hela natten med att tro att mina fötter var Seth och Summer, och mina händer var Ryan och Taylor. De fick inte nudda varandra, eftersom de bråkade med varandra, men efter ett tag var de tvungna att nudda varandra, annars skulle de ju tappa kontakten.

Helt stört var det. Jag mådde så sjukt dåligt. Jag kunde inte tänka klart. Har aldrig varit med om något liknande. Gick och la mig typ kl 1, och somnade nog inte ordentligt förrän runt 6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback