Sjukligheter

Ni vet när man under flera dagars tid har konstiga symptom? Man knallar upp för trappan, och det känns som man just har sprungit ett maratonlopp. Man vaknar på morgonen, och kan verkligen inte ta sig upp ur sängen. Maten man äter smakar konstigt och tråkigt. Till en början tar jag för givet att jag har träningsvärk, är lat och äter tråkig mat. Men sedan inser man att fan, man kanske inte mår helt prima helt enkelt. Jag hatar att vara sjuk på det här sättet, för att det inte finns ett piss man kan göra. Man mår inte tillräckligt dåligt för att inte fortsätta som vanligt, men samtidigt mår man inte tillräckligt bra för att göra allting som man bör göra.

Jo, jag mår sådär just nu, och har gjort det i ett par dagar. Kändes ungefär som jag vaknade upp efter en svår boxningsmatch imorse. Helt mörbultad, och kunde knappt öppna ögonen.

Man har ju ändå gått igenom det här ett par gånger under sin livstid. Och trots detta tar det alltid rätt lång tid för mig att komma på att jag möjligtvis är sjuk. Inget botemedel kan jag komma på heller. Så idag blir det jobb i alla fall.


glad tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback