USA

Vi åker till USA inatt, och jag har ställt in mig på att någonting kommer att gå snett. Det känns bättre så. Vi har nämligen 8-9 flygresor framför oss, och 6 olika hotell. Allting kommer ju inte bli perfekt liksom. Däremot ska det bli helt underbart att komma iväg. Det ska bli skönt att komma bort från allting, och komma hem lagom till julmyset. Och även en personlig nystart, då jag har gått och grottat ner mig alldeles för mycket. Förhoppningsvis ger den här resan mig lite ny energi.

Jag är i princip färdigpackad, vilket är skönt. Jag har min gigantiska väska, och det verkar som att hälften av den kommer att vara tom på vägen dit. Lika bra det, så att man kan köpa grejer utan att oroa sig. Däremot är ju inte jag vanligtvis den som shoppar loss, så vi får väl se.

Dessutom visade vågen mig positiva resultat imorse. Lagom till en onyttig USA-resa och julmys. Känns bra.


het bild som jag hittade i mitt lilla webcam-arkiv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback