Tillbaka, möjligtvis

Alldeles för länge sedan jag skrev här nu. Nya tag? I think so. Det har ju hänt en jäkla massa saker sen jag skrev sist. Jag tänkte väl att jag skulle rabbla upp några av dem, för en någorlunda översikt(framförallt för mig själv. Det är roligt att kunna titta tillbaka)

* Johnossi på Gröna Lund
* Min systers bröllop (Kräver nog ett eget inlägg med lite bilder)
* Studenten!!!! (Kräver även det ett eget inlägg)
* Blev överraskad dagen efter studenten. Det var knas.
* Fler konserter på Gröna Lund
* Foo Fighters konsert på Stadion
* Skyview med Lina
* Landet med Malin
* Allsång på Skansen igår

Och lite annat smått och gott såklart. Och när jag ändå räknar upp saker som har hänt kan jag ju passa på att berätta om de saker som kommer att hända.

* Tandläkaren om 2½ timme (glädjeskutt!)
* Malin fyller åååååååååååår :)
* Sista Harry Potter filmen. AAAAAAH. Har förberett mig med HP-glajjor, Gryffindor-halsduk och Kvicken-armband. Nu fattas bara ärret i pannan.
* England. London i ett dygn och sedan vidare. Inte helt fel. Skulle ju egentligen varit Blink 182 också, men de har flyttat fram det ett år.
* Andra finfina konserter på Grönan. Efter Håkan Hellström igår på Skansen kan man inte annat än längta till hans konsert på Gröna Lund i September.
* USA! Los Angeles, New York och framförallt: HAWAII! Åååååååååååh.

Nä, vi hörs hörni. Jag måste städa rummet och ta mig ur morgonrocken.


Just nu.


Kommentarer
Postat av: sttina

HARRRRRRYYY POTTTTERRR, vi har väntat alldeles för länge! Och HÅKAAAAN har väntat alldeles för länge... Kanske ses vi i publikhavet :)

2011-07-08 @ 07:17:05
Postat av: Anna

HÅÅÅÅÅÅKAN :D

2011-07-10 @ 11:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback