Scream 4



Malin och jag gick och såg Scream 4 på premiärdagen. Jag har bara sett Scream 1, men Malin drog med mig på denna i alla fall. Den var förvånadsvärt bra, men det kan nog ha varit för att jag inte hade några förväntningar alls. Alltså, egentligen är det ju precis som 1an. Men jag var i alla fall galet rädd vissa stunder. Ett stort plus är att det är samma skådespelare. Tror faktiskt att jag hade tyckt att den var ganska värdelös annars. 
 
I början av filmen var det en snubbe med Scream-kostym som strök runt i salongen. Precis när han kom in genom dörren, var det en kille som blev sjukt och bara skrek "JAG KNULLAR DIN MAMMA!". Alltså. Blir jag rädd, då skakar jag, jag skriker och får panik. Men jag kan inte riktigt förstå hur det där kan vara någons första reaktion. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback