Fika på IKEA

Idag åkte jag och Malin till IKEA. För ett par månader sedan hatade jag IKEA, världens tråkigaste ställe. Sedan upptäckte jag deras 5-kroners café. Nu älskar jag IKEA. Så ja, vanligtvis tror jag att folk brukar åka dit för att köpa möbler och inredningsprylar. Men jag satsar på billig fika. Fett värt. Tanken "hur många gör egentligen som oss?" slog oss under tiden. Troligtvis inte särskilt många. Men ja, det gör ingenting. Mer fika till mig. Dessutom firade vi att vår lärare hittills är nöjd med vårat projektarbete, vilket vi verkligen inte trodde.



Testade för övrigt deras köttbullar för första gången för ett tag sedan. Varför denna hysteri kring dem? De smakade ju bara snäppet godare än Mamma Scan's brosk-köttbullar liksom. Fattar inte grejen. Deras vitlöksbröd dock, oh la la.


Kommentarer
Postat av: Emelie

När jag är hos mormor och morfar så brukar vi åka till IKEA, gå in bakvägen och köpa billig korv med bröd! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback