Maybelline



Vet ni vad jag slog till på för ett par veckor sedan? Jo, en vibrerande mascara. Vad ska det vara bra för, kan man ju undra sig. Ja, det gör jag med. Jag har ingen aning, så därför köpte jag den i hopp om att få reda på det liksom. Vet jag varför den vibrerar nu då? Nej, det kan jag inte påstå. Mascaran fördelas jämt och fint, men inte fasen beror det på att saken vibrerar. Den är nog mer duglig som vibrator än som mascara(och ja, det här är ett påstående och ingenting jag har testat). Vibrationerna orsakar bara kittlande ögonfransar.

Men go on och köp, den är ju inte särskilt dyr och det är rätt roligt när det kittlar.


Kommentarer
Postat av: stanne

va:O jahs är inte direkt insatt i smink men det lätt fan överdrivet konstigt....:P

2009-10-30 @ 14:45:40
Postat av: L

Porrigt.

Maybe it's maybelline!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback