Måndag

Imorse försov jag mig. Det gör jag aldrig, men imorse gjorde jag det. Hur som helst hade jag inga lektioner idag, så jag hade ju tur på det viset. Däremot kände jag mig lite småtaskig mot Malin som redan var påväg in till stan för att möta mig när jag ringde och sa att jag var försenad. Aja.

Dagen har spenderats med Malin, jag skulle vara hennes modell. Jag kan säga att jag är förmodligen den sämsta modellen man kan få tag i. Ful och dålig på poser, ingen bra kombo. Förutom fotograferandet, som för övrigt var helt stört jättekallt, så har vi kollat på Harry Potter. För ja, jag köpte den nya filmen idag. Sexan kom ut på film idag och visst fasen skulle jag ha den. Den är bra bra bra.


Malin är bra bra bra.


Kommentarer
Postat av: malin

Du är bra bra! :) <3

Postat av: emma

ni båda är bra bra!! x)

2009-11-24 @ 17:06:28
URL: http://wopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback