Mycket jobb i helgen...

Vi hade matte nationella idag, och jag sög. Oj vad dåligt det gick. Jag mådde dåligt, var allmänt förvirrad och förstod ärligt talat ingenting. Jag svarade i alla fall på alla frågor, och får väl hoppas på någorlunda resultat i alla fall.

Igår var jag på min systers jobb för att träffa hennes jobbarkompis som eventuellt behövde hjälp med sitt företag i sommar. Det gick bra och jag har numera ett jobb! Det känns grymt skönt, även om det antagligen inte blir fasta tider eftersom all försäljning beror på efterfrågan, och då gör även mitt jobb det. Jag ska i alla fall dit på fredag för att jobba, vilket innebär att jag ska jobba både fredag, lördag och söndag. Känns lite halvkul, men å andra sidan tycker jag faktiskt att det är roligt att jobba för det mesta. Och dessutom är kvällarna lediga! Och jag har jooooobb. Jag är glad.

Kommentarer
Postat av: Tobias

härligt att du fått jobb :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback