Jag älskar musik

Oj vilken trevlig kväll jag har haft!
Det var Rix FM festival i Kungsträdgården idag, och eftersom jag inte har lyckats ta mig till en enda radio-festival tänkte jag att det var dags nu! Jag, Malin, Lina och Stina var där och sjöng och log. Det var mycket trevligt. Efter ett tag blev det alldeles för mycket rök och trängsel där vi stod så vi gick och satte oss på donken en stund. Efter det gick vi tillbaka lagom till Snow Patrol, åh vad fina! Efter det sprang vi bak och lyckades hitta Snow Patrol när de skulle åka, så nu har Lina och Stina sångarens autograf på händerna.

Efter det spelade EMD och Måns, och vi sjöng och var glada. När det hela var slut knallade vi iväg mot Gamla stan där vi hamnade på Chokladkoppen. Egentligen skulle de precis stänga när vi kom, men de var snälla och hade öppet ett tag till. Det var himla mysigt, och de har väldigt god kladdkaka.

En väldigt trevlig kväll, alldeles lagom.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag var också där :D synd att vi missa varandra!

Postat av: Anonym

Min hand!! :D <3

2009-05-16 @ 01:09:56
Postat av: DYSTYMI

Hej, gillar din blogg! lust att titta in och läsa mina patetiska inlägg? xD

2009-05-16 @ 01:15:20
URL: http://dystymi.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Gud jag gilla din header :D

2009-05-16 @ 01:15:39
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, den var verkligen hur trevlig som helst :)

2009-05-16 @ 13:48:42
URL: http://molgam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback