Grillning och Singstar


Fin bild från Fias kamera, tagen av mig.

Gårdagen då. Vi var och grillade vid Stenbadet. Jag var väldigt trött efter alla stressiga veckor så jag var rätt tråkig, och dessutom kände man att man faktiskt inte hade så mycket att prata om med vissa. Det är tråkigt, men det blir så när man inte ses. Vi grillade i alla fall korv och marsmallows, pratade och några spelade fotboll. Sedan kom ett annat gäng, och när de började ta sönder staket kände vi att det var dags för oss att kila därifrån. Onödigt tycker jag. Några av oss åkte hem till Oliver och sjöng Singstar, till och med jag sjöng - ganska mycket. Jag var grym, jag förlorade inte en enda gång förutom när vi körde på lag. Det betyder alltså att Singstar inte mäter sångrösten för fem öre, eftersom jag sjunger förjävligt. Aja, det var trevligt och människorna är så fina!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ser ju skitnajs ut :D

Postat av: oliver

Du hade nog vunnit även om den mätte sångrösten ^^

2009-06-01 @ 00:13:22
URL: http://abonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback