Tillbaka till verkligheten

Idag är det sista dagen på mitt sommarlov. Det känns helt knas måste jag erkänna. Jag menar, hur lång har inte den här sommaren varit? Jag minns knappt hur skolan ser ut. Jag är rätt tjurig på skolan för tillfället, som inte har hört av sig ett piss om någonting. Det enda vi vet är att vi börjar 9.00, för det stod på skolchefsbrevet som skickades ut när vi slutade. Dåligt tycker jag. Om de förväntar sig att man ska komma till skolan får det fan skicka ut lite information. Hur många av oss läser skolchefsbrevet dessutom? Bara jag.

Jag börjar tvåan. Fasen vad gammal jag är. Tvåan, som alla säger är det värsta året. Tja, är mitt schema som det ser ut för tillfället så är tvåan rätt chill måste jag ju säga.


Kommentarer
Postat av: Patrick

GUUUD va jag önskar att jag hade det där schemat !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback